Sari la conținut

COMANDA

Cum plasez o comandă?

Poți comanda din magazinul nostru online cu un cont sau ca vizitator. Găsește produsul(ele) preferat(e) și urmează pașii de mai jos:

  1. Adaugă produsul(ele) în coșul de cumpărături folosind butonul „Adaugă în coș”.
  2. Mergi la coșul tău și dă clic pe butonul „Plată”.
  3. Completează detaliile personale și selectează metoda de plată.
  4. Verifică-ți comanda.
  5. Finalizează plata.

După ce ai plătit, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.
Când comanda ta este expediată, vei primi o confirmare de expediere.

Pot să-mi anulez comanda?

În cazul în care comanda a fost deja expediată, trebuie să refuzați livrarea și să contactați echipa noastră de asistență pentru serviciul clienti.

Cum funcționează plata ramburs?

  1. Selectează Plata la livrare când efectuezi plata pentru a alege să plătești transportatorul la ușa ta.

  2. Walti îți va trimite confirmarea expedierii prin e-mail. Transportatorul îți va trimite un e-mail sau un SMS în ziua livrării pentru a te informa când îți va fi livrat coletul.

  3. Când primești livrarea, plătește în numerar sau cu cardul către transportator. În cazul în care comanda ta este livrată în mai multe loturi, de fiecare dată plătește doar pentru ceea ce este livrat în acel moment.

    Dacă plata făcută trebuie rambursată din orice motiv, aceasta nu va fi rambursată în numerar, ci prin transfer bancar.

Unde îmi pot găsi factura?

Factura îți va fi trimisă prin e-mail îndată ce comanda ta a fost expediată.

Nu ai primit factura? Te rugăm să verifici folderul de spam. Uneori, e-mailurile ajung acolo.

Nu ai găsit factura în folderul de spam? Contactează serviciul nostru pentru clienți, te vom ajuta bucuroși.