Sari la conținut

LIVRARE

Livrarea se face prin firmele de curierat. De sarbatori si in perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Cum procedez cand sunt probleme cu livrarea?

Ce pot face când articolul meu a sosit deteriorat?
Dacă articolul tău este deteriorat, contactează serviciul nostru pentru clienți, astfel încât să te putem ajuta cu o soluție.
Trimiterea unor imagini detaliate cu daunele existente, într-un atașament la cererea pentru formularul de contact, ne va ajuta să găsim mai rapid o soluție pentru tine.
Dacă preferi să ne contactezi telefonic, lăsă-ne o cerere de apel invers. Te vom contacta în termen de 1 zi lucrătoare.

 

Lipsesc piese din produsul meu

Uneori, pot apărea greșeli la ambalarea produselor noastre.
Comanda ta este incompletă?
Te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți pentru a primi ajutor, vom fi bucuroși să îți oferim tot sprijinul.

Am primit un mesaj care mă anunță că pachetul meu a fost livrat, dar la mine nu a ajuns?

Dacă transportatorul a venit la ușa ta când nimeni nu era acasă, acesta ar fi trebuit să te notifice printr-o scrisoare, un SMS sau un e-mail despre locul unde se află pachetul tău.
Nu ai primit un mesaj de la transportator și coletul tău încă lipsește? Contactează serviciul nostru pentru clienți, suntem gata să te ajutăm.

Nu am primit comanda completă

Produsele noastre sunt adesea expediate în mai multe loturi. Un articol poate fi livrat în mai multe loturi și la intervale de timp diferite.
Dacă ai comandat mai multe produse, acestea pot fi livrate în zile diferite.
Poți vedea data de livrare estimată pentru fiecare produs comandat în Contul meu.

În toate aceste cazuri, poți verifica oricând cele mai recente informații de urmărire prin linkul portalului de urmărire din e-mailul de confirmare.

 

Detalii livrare

Unde pot vedea statusul de livrare?

In momentul in care comanda ta este expediată, vei primi o confirmare prin e-mail cu un link către portalul de urmărire. Portalul de urmărire afișează starea curentă a expedierii tale.
Puteți afla în câte pachete este livrata comanda dvs. accesând Contul Meu > Istoric comenzi.

Îmi pot schimba adresa de livrare?

Adresa ta de livrare poate fi schimbată doar de către serviciul nostru pentru clienți în cursul procesării comenzii tale pentru expediere.
Contactează serviciul nostru pentru clienți pentru a vedea dacă adresa ta de livrare poate fi schimbată. În cazul în care comanda ta a fost deja procesată, agentul nostru va încerca să te ajute cu o altă soluție.

Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă la livrare?

Transportatorii au diferite moduri de a gestiona situațiile în care nu ești acasă la momentul livrării.

Transportatorul va alege una dintre următoarele opțiuni:

  • Coletul tău va fi livrat vecinilor tăi
  • Coletul tău va fi lăsat într-un loc sigur
  • Coletul tău va fi livrat la un centru de colete
  • Coletul tău va fi adus înapoi la depozitul transportatorului, în așteptarea unor instrucțiuni suplimentare


În cele mai multe cazuri, transportatorul te va anunța de unde poți lua coletul. Acest lucru va fi făcut prin scrisoare, SMS sau e-mail.