În funcție de produs și de motivul pentru care dorești să îl returnezi, fie vom organiza o preluare, fie îți vom trimite o etichetă de retur. În cazul din urmă, ar trebui să duci produsul (produsele) la un centru de colete.
Există două moduri de a returna un produs:
Returnează produsul tău în cel mult 14 zile din ziua în care ne-ai informat că vrei să îți folosești dreptul de retragere.
Plătești costurile returnării produselor.
Trimite-ne numărul (numerele) de urmărire și numele transportatorului.
Odată ce ne furnizezi datele personale, vom organiza o preluare prin unul dintre transportatorii noștri.
Asigură-te că articolul este ambalat corespunzător, de preferință în cutia originală sau într-o cutie de dimensiuni similare, care nu depășește limitele oferite de noi. Articolul trebuie returnat în aceeași stare în care l-ai primit.
Îndepărtează toate etichetele vechi de pe cutie.
Confirmă numărul de cutii returnate, dimensiunea și greutatea acestora.
Dacă transportatorul furnizează o chitanță, trimite-ne-o.
Plătim întreaga sumă de achiziție cât mai repede posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea avizului de anulare. Cu toate acestea, am putea aștepta să facem rambursarea până la primirea produselor sau până în momentul în care ați arătat că le-ați trimis.
Odată ce începem procesul de rambursare, veți primi un e-mail de confirmare.
Veți primi rambursarea în același cont pe care l-ați folosit pentru plată.
Pentru a primi o rambursare integrală, este important să returnezi produsul în starea sa inițială. Așadar, poți verifica produsul, dar nu-l poți folosi efectiv (de exemplu, nu este posibil să gătești cu o tigaie și apoi să o returnezi).
Returnarea este GRATUITĂ dacă utilizezi procedura noastră de returnare și transportatorul nostru. Dacă alegi să returnezi produsul printr-un alt transportator, nu putem rambursa costurile de transport.