La Walti, oferim diferite opțiuni de plată:
- Plata la Livrare
- Card de Credit
- Card de Debit
- Google Pay
- Apple Pay
- Plata in rate cu TBI Bank
Ce opțiuni de plată sunt disponibile cu plata la livrare?
Dacă selectezi opțiunea de plată la livrare, poți plăti transportatorului în numerar, cu card de debit sau de credit.
Cumperi acum, plătești mai târziu, prin tbi bank
Alături de tbi bank, am implementat un sistem de plată în rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fără drumuri la bancă și fără card de credit.
Pașii sunt simpli:
- selectezi ca Metoda de plată, varianta "In rate online, fara card de cumparaturi“ și finalizezi/plasezi comanda;
- vei fi redirecționat în pagina tbi bank – te rugăm să aștepți câteva momente până se realizează transferul
- vei avea posibilitatea să alegi numărul de rate și valoarea lunara, dorite
- te identifici la distanță pe baza cărții de identitate în original
- semnezi electronic documentele, printr-un cod primit pe SMS. Este nevoie sa deții o sursă de venituri legală
- după aprobare, noi îți livrăm comanda.
Pentru mai multe detalii, poți accesa link-ul următor: https://tbibank.ro/landing-pages/lp-cu-taxa-2000
Cupoane
Pot folosi mai multe coduri de voucher simultan?
Din păcate, nu este posibil să folosești mai multe coduri de voucher pentru o comandă. Dacă ai mai multe coduri de reducere, poți alege să plasezi comenzi separate și să folosești un cod voucher pentru fiecare comandă.Reducerea va fi calculată doar pentru produsele marca Walti, chiar dacă în coș ai produse de la o altă marcă sau de la un vânzător extern.
Cum să folosesc codul de voucher?
Dorești să utilizezi codul de voucher? Găsește produsul(ele) preferat(e) și urmează pașii de mai jos:
• Selectează “Folosește codul de cupon” în rezumatul de la finalizarea plății înainte de a-ți plăti comanda
• Introdu codul tău în câmpul “Cod promo”
• Reducerea este afișată imediat. Poți finaliza plata cu reducerea.
Te rugăm să reții că reducerile sunt calculate doar pentru produsele marca Walti, chiar dacă ai produse de la alte mărci în coșul de cumpărături.
Codul meu de voucher nu funcționează?
Dacă întâmpini o problemă cu un cod de reducere/voucher, cele mai frecvente motive sunt:- Codul de voucher necesită o sumă minimă de achiziție;
- Codul de voucher este nevalid deoarece a fost valabil pentru o perioadă limitată de timp;
- Codul de voucher se aplică numai unei anumite categorii de produse;
- Codul tău de voucher este specific unei țări;
- Ai lipit codul de voucher cu spațiu suplimentar înainte sau după el.
Reține că reducerile se calculează doar pentru produsele marca Walti, chiar dacă ai produse de la alte mărci în coșul de cumpărături.
Probleme cu plata
De ce îmi este refuzată plata cu cardul de credit?
Cardul tău de credit ar putea fi refuzat din anumite motive obișnuite:- Cardul tău de credit a expirat.
- Cardul tău de credit nu acceptă moneda relevantă.
- Numele și adresa deținătorului cardului nu se potrivesc cu datele de facturare.
- Cardul tău de credit a atins limita pentru plăți online.
- Ai părăsit pagina de plată înainte ca plata să fie finalizată.
- Pagina de tranzacții este temporar defectă.